Integrace PhoneBridge umožňuje používat telefonní systém Daktela VoIP v aplikacích Zoho, jako jsou CRM, Desk a další.
Společnosti Pro Futuro Consulting a Daktela podepsaly dohodu o spolupráci, jejímž výsledkem je společná nabídka telekomunikačních služeb integrovaných s řešeními Zoho. Zákazníci získali mimo jiné přístup ke kontaktnímu centru Daktela integrovanému se Zoho CRM, a dosáhli tak zcela nové funkce: telefonní hovory se automaticky stávají prvky CRM.
Telefonující zaměstnanci mají nyní okamžitý přístup k údajům a historii kontaktů. Před hovorem i během něj tak mají plný přístup k aktuálním informacím.
Díky této funkci mohou zaměstnanci zahájit telefonní hovor jediným kliknutím ze svého notebooku. Systém navíc identifikuje volajícího a prezentuje vybrané údaje uložené v aplikaci CRM.
“Integrace kontaktního centra Daktela a Zoho CRM je dalším velkým krokem k naplnění našeho poslání sbližovat společnosti a jejich zákazníky a pomáhat jim zažít vynikající uživatelskou zkušenost, bezproblémovou podporu a mnohem efektivnější prodej. Zákazníci nemusí ztrácet čas opakovaným vysvětlováním, kdo jsou a co potřebují. Obchodní zástupce, prodejce nebo pracovník podpory může rychleji vyřizovat nebo obsluhovat zákazníky, aniž by musel používat několik různých systémů nebo databází,” vysvětluje spoluzakladatel společnosti Daktela Richard Baar.
Služba umožňuje uživatelům vytočit číslo přímo ze systému CRM. Chcete-li zavolat zákazníkovi, stačí kliknout na telefonní číslo na obrazovce počítače. Integrace se poté připojí k ústředně Daktela a automaticky vytočí číslo zákazníka. Hovory lze automaticky zaznamenávat a ukládat do systému CRM spolu s případnými dalšími údaji, které operátor během hovoru vyplní.
Tuto funkci může využít každé oddělení společnosti, kde běžná práce zaměstnanců zahrnuje telefonování, jednání a průběžný kontakt se zákazníky. Nabídka je určena především obchodním oddělením, prodejním společnostem, call centrům a dalším.
Zákazníci získali od společnosti Pro Futuro Consulting implementační a servisní podporu na českém trhu. Kontaktní centrum Daktela obsahuje hlášení v 52 různých jazycích. Integrace Daktela a Zoho si můžete stáhnout ze Zoho Marketplace nebo nás můžete kontaktovat a my vám pomůžeme s počátečním nastavením.