CRM nástroj pro grafické nastavení interakcí se zákazníkem
Zoho Interakční (Cadence) Studio je inovativní nástroj integrovaný do systému Zoho CRM, který je určen k automatizaci a zefektivnění procesů komunikace (telefon, email, schůzky) se zákazníkem. Umožňuje uživatelům vytvářet cílené, sekvenční komunikační procesy pomocí grafickéhoi rozhranní a diagramů. Lze tak velmi jednoduše nastavit proces, který bylo nutné dříve složitě programovat a nastavovat. Navíc lze takto sloučit do jednoho procesů dříve oddělené typy činností nebo postupy a nastavit je podle zkušeností či reality.
Použití tohoto procesu v prodejním týmu zajišťuje použití stejného procesu všemi uživateli, zjednodušuje měření výsledků, zajišťuje konzistentní úroveň kvality v kontaktu se zákazníkem. Lze tak zajistit komplexní proces i pro nenadálé či zřídkavé případy, které je ale potřeba také pokrýt.

Klíčové momenty aplikace Cadences Studio
- Automatizované sekvenční následné akce
Firmy mohou vytvořit v CRM automatizované sekvence akcí, které se aktivují podle reakcí zákazníků nebo jejich nepřítomnosti. Například pokud zákazník otevře e-mail, ale neodpoví na něj, může být automaticky odeslán následný e-mail. Stejně tak, pokud se e-mail vrátí, může být na základě předem stanovené konfigurace procesu odeslán jiný e-mail. - Inteligentní automatizace
Inteligentní automatizace v CRM pomocí aplikace Cadences Studio nekončí u následných e-mailů. Automaticky odstraňuje záznamy, které dosáhly požadovaného výsledku, čímž maximalizuje efektivitu vašeho týmu a zaměřuje vaše úsilí na nejdůležitější interakce. - Více možností následných opatření
Rozšiřte svou komunikaci nad rámec tradičních e-mailových reakcí využitím aplikace Cadences Studio. Tato platforma vám umožní bez námahy začlenit vedle e-mailových zpráv také telefonické hovory a úkoly, což vede k rozmanitým a personalizovaným zkušenostem, které odpovídají preferencím každého zákazníka. - Robustní analytika
Získejte důkladný přehled o zapojení zákazníků díky pokročilé analytice, kterou nabízí Cadences Studio. Sledujte účinnost kampaní a chování zákazníků a získejte cenné poznatky. Tyto analýzy jsou nezbytné pro optimalizaci strategií a zlepšení zapojení a slouží jako spolehlivý nástroj pro neustálé zlepšování úsilí o zapojení zákazníků.
Platforma také umožňuje v CRM použít inteligentní automatizační funkce, které zahrnují automatické odstraňování záznamů, které dosáhly požadovaného výsledku, čímž se maximalizuje efektivita týmu. Cadence Studio navíc umožňuje více typů následných opatření nad rámec tradičního e-mailu, včetně telefonních hovorů a úkolů, a nabízí tak rozmanité a personalizované zkušenosti pro každého zákazníka. Je vybaven robustní analytickou funkcí, která umožňuje sledovat účinnost kampaní a porozumět chování zákazníků, což poskytuje cenné poznatky pro optimalizaci strategie.