Odemkněte automatizaci, inovace a růst s Zoho a ProFuturoConsulting
Zpomalují váš tým neustálé schůzky, narůstající množství e-mailů a nekonečné administrativní úkoly?
V roce 2025 budou špičkové podniky pracovat chytřeji, nikoli tvrději. Využívají obchodní asistenty s umělou inteligencí k automatizaci každodenních úkolů, urychlení rozhodování a poskytování rychlejších služeb. Díky platformám jako Zoho, poháněným umělou inteligencí a implementovaným odborníky z ProFuturo Consulting, společnosti mění způsob svého fungování.
Tento blog se zabývá tím, jak používat asistenty s umělou inteligencí pro podnikání, proč jsou v roce 2025 nezbytní a jak můžete hned začít růst chytřeji a dosáhnout lepšího hodnocení – jak v podnikání, tak online.
Co je AI asistent pro podnikání?
AI asistent pro podnikání je více než chatbot. Je to chytrý nástroj poháněný AI, který automatizuje procesy, činí rozhodnutí na základě dat a integruje se do vašich klíčových systémů, jako jsou CRM, HR, finance a podpora.
S AI asistentem Zia od Zoho získáte automatizaci zabudovanou do každé aplikace – Zoho CRM, Zoho People, Zoho Books a dalších.
Proč jsou AI asistenti v roce 2025 nezbytností
1. Zlepšete produktivitu napříč týmy
AI automaticky zpracovává úkoly, jako je plánování, schvalování dovolených, shrnutí schůzek a zadávání dat. Se Zoho CRM a Zoho People se váš tým může soustředit na výsledky, nikoli na opakující se práci. Společnosti, které používají AI nástroje, zaznamenávají 13% nárůst v dokončování úkolů a vyšší spokojenost zaměstnanců.
2. Chytřejší rozhodnutí díky informacím v reálném čase
Od chování zákazníků po finanční trendy, AI nejen zobrazuje data, ale také je vysvětluje. Pomocí Zoho Analytics odhalíte vzorce, předpovíte tržby a budete se moci rychleji rozhodovat na základě dat.
3. Zákaznická podpora 24/7
Už nikdy nezmeškáte žádného zákazníka. Se Zoho SalesIQ a Zoho Desk AI asistenti:
- eskalují složité dotazy
- nabízejí vícejazyčnou podporu
- personalizují odpovědi na základě historie zákazníka
4. Neustálé inovace
AI asistenti se učí z vašich pracovních postupů a nabízejí nápady na automatizaci. Pomocí Zoho Creator můžete vytvářet aplikace, které se přizpůsobují a vyvíjejí spolu s vaším podnikáním.
5. Snižte náklady, ne kvalitu
AI snižuje lidské chyby, zrychluje pracovní postupy a snižuje režijní náklady. Podniky, které používají AI nástroje Zoho v oblasti lidských zdrojů, skladových zásob a prodeje, ušetří až 30 % provozních nákladů.
Jak podniky používají AI nástroje Zoho
IT a technické týmy
- Řešte požadavky pomocí Zoho Desk AI
- Automaticky směrujte problémy na správné oddělení
- Zjistěte a předcházejte systémovým chybám
- Lidské zdroje
- Okamžité zodpovězení otázek týkajících se personální politiky
- Automatizace onboardingu pomocí Zoho People
- Snadné zpracování dovolených, výkonu a dodržování předpisů
Prodej a CRM
- Předpovídání úspěchu obchodů pomocí Zoho CRM Plus
- Automatické plánování následných kroků
- Shrnutí schůzek a dalších akcí
Zákaznická podpora
- Automatické odpovídání uživatelům v chatu nebo e-mailu
- Rozpoznávání jazyka a kontextu pomocí AI
- Personalizace odpovědí pomocí historie Zoho SalesIQ
Proč je Profuturo Consulting vaším partnerem v oblasti AI
- Rychlé implementace – spuštění do provozu za pouhých 48 hodin
- Odvětvová řešení – vytvořená pro vaše podnikání
- Propojené pracovní postupy – CRM, HR, finance, vše v jednom
- Škálovatelný růst – začněte v malém, pokračujete ve velkém s aplikacemi Zoho
Jste připraveni na škálování s AI?
AI asistenti nejsou budoucností – jsou současností. Díky výkonným nástrojům Zoho a odborné implementaci Profuturo Consulting může vaše firma snížit manuální úkony, zlepšit kvalitu služeb a ovládnout vaše odvětví.
AI dělá zázraky pro ostatní – proč ne pro vás?
Pokud vás tento blog zaujal, věnujte 30 sekund tomu, abyste nám řekli o vaší firmě. Jste blíže skutečné transformaci, než si myslíte.
Další podrobnosti si vyžádejte na pfc-group.com.