Proč každý internetový obchod potřebuje pro úspěch integraci CRM

17.10.25 10:15 Od PFC admin 4 - Komentáře
Proč každý internetový obchod potřebuje pro úspěch integraci CRM

Provozování internetového obchodu dnes není jen o vystavování produktů – jde o splnění očekávání zákazníků v každém kroku. Zákazníci dnes očekávají okamžité odpovědi, personalizované nabídky a hladký servis. Ale když týmy prodeje, marketingu a podpory pracují izolovaně, je téměř nemožné takový příst...

 Zoho Scanner – z papíru do digitální podoby během několika sekund

17.10.25 10:15 Od PFC admin 4 - Komentáře
 Zoho Scanner – z papíru do digitální podoby během několika sekund

V době, kdy digitalizace není pouhou možností, ale strategickou nutností, hledají podniky po celém světě spolehlivé nástroje pro efektivní správu papírových dokumentů. Zoho Scanner se jeví jako výkonná mobilní skenovací aplikace navržená přesně pro tyto potřeby – poskytuje bezpečnost, přehlednost, o...

Jak reagovat na negativní recenze | Správa online reputace | PFC Group

10.09.25 14:28 Od PFC admin 4 - Komentáře
Jak reagovat na negativní recenze | Správa online reputace | PFC Group

V dnešní digitální době mohou zákaznické recenze rozhodnout o úspěchu nebo neúspěchu firmy. Jedna špatná recenze na Google, Facebooku nebo Yelpu se může šířit rychleji než jakákoli placená reklamní kampaň. A jakmile se jednou objeví online, zůstane tam navždy – a bude formovat image vaší značky pro ...

Integrace Zoho CRM a Google Ads | Chytřejší péče o potenciální zákazníky s daty první strany 

10.09.25 14:27 Od PFC admin 4 - Komentáře
Integrace Zoho CRM a Google Ads | Chytřejší péče o potenciální zákazníky s daty první strany 

 

Být marketérem v roce 2025 už není jako dřív. Umělá inteligence přepisuje pravidla hry, SEO už není jen o hodnocení a obsah musí být optimalizován nejen pro lidi, ale také pro LLM (velké jazykové modely).

Skutečná otázka zní:

Jak přilákat kvalitní potenciální zákazníky, správně je rozvíjet a pře...

Co je nového v Biginu? Integrace QuickBooks, reklamy na sociálních sítích a další!

12.08.25 14:47 Od PFC admin 4 - Komentáře
Co je nového v Biginu? Integrace QuickBooks, reklamy na sociálních sítích a další!

Ve společnosti PFC Group jsme vždy věřili v to, že malým podnikům pomáháme růst chytřeji pomocí jednoduchých, ale výkonných nástrojů. Bigin, kompaktní CRM od společnosti Zoho, změnil pravidla hry pro firmy, které hledají cenově dostupný, ale vysoce efektivní způsob správy vztahů se zákazníky.

První p...

Následující