Telefonní systém se Zoho CRM

Cloudový telefonní systém Daktela pro kanceláře, firmy a zákaznická centra integrovaný s aplikacemi ZOHO. Volání přímo z jednotlivých aplikací Zoho prostřednictvím ústředny VoIP.
Tato integrace vám umožní pečovat o zákazníky pomocí všech dostupných komunikačních kanálů, jako je hlas, e-mail, SMS, webový chat, Facebook Messenger, WhatsApp nebo Viber.
Daktela VOIP s PFC Group

Nulová investice

OKAMŽITÉ NASAZENÍ

MĚSÍČNÍ PLATBA

Žádný hardware, žádná starost a instalace software, žádné velké počáteční investice.

Zaregistrujte svou společnost a telefonní čísla nebo si zvolte nová, poskytněte nám základní informace o scénářích volání a vše ostatní je na nás!

Přímé volání jedním kliknutím

Snadno volejte svým kontaktům ze služby Zoho, jednoduše a stejným způsobem jak z počítače tak mobilu nebo telefonu.

Automatické zaznamenávání hovorů

Všechny hovory jsou automaticky zaznamenávány v systému Zoho pro lepší kontrolu a sledování aktivit zákazníků.

Informace o příchozím hovoru

Před přijetím hovoru uvidíte podrobné kontaktní informace a mnoho dalších užitečných údajů z historie vztahu.

Přístup k záznamům hovorů

Pokud to budete vyžadovat, můžete z hovorů získat pomocí umělé inteligence hlavní závěry a témata v podobě přepisu.