Canvas Zoho CRM

04.05.23 17:56 Od Milad

Změna nudného tabulkového vzhledu na atraktivní grafické prostředí

Mnoho lidí se ptá, zda mohou provést změny v uživatelském rozhraní záznamů v systému Zoho CRM, a proto bychom vám rádi ukázali, jak můžete data zobrazit estetickým způsobem.Řešení se nazývá Canvas.

Co je Canvas pro Zoho CRM?

Canvas je v podstatě návrhové studio CRM bez kódu - umožňuje umísťovat pole s obsahem tam, kde je chcete mít. Ještě lepší je, že si můžete přizpůsobit vzhled systému Zoho pro různé týmy uživatelů.

Můžete navrhnout zobrazení Canvas pro každý modul, například Účty, Příležitosti, Zakázky atd. Můžete také začít od nuly nebo použít jednu ze šablon, které Zoho poskytuje jako výchozí vzor, a přizpůsobit si ji.

Jednou z nových funkcí zobrazení Canvas je možnost přidávat obrázky, které se zobrazí u jednotlivých záznamů v modulech. To může být výhodné pro mnoho různých obchodních scénářů; prodejci automobilů mohou zobrazit každé vozidlo, modul Kontakty může zobrazit obrázky každého kontaktu pro ty, kteří si lépe pamatují obličeje, modul Účty může zobrazit firemní loga a mnoho dalšího.

Modul Canvas je dodáván s širokou škálou možností formátování, které vám pomohou vytvořit něco osobního. V editoru Canvas lze upravovat barvy písma, upravovat barvu pozadí, přepínat záložky, slučovat pole, zpřesňovat rozestupy a mnoho dalšího.

Canvas je ve výchozím nastavení k dispozici ve všech placených edicích Zoho CRM, od Standard až po Ultimate, a to bez příplatku. Canvas je pro Zoho CRM k dispozici také v Zoho CRM Plus a Zoho One.

Jeden z našich zákazníků říká: "Canvas je nejlepší funkce, kterou jsem kdy v nějakém CRM používal. Výrazně zvyšuje produktivitu a zefektivňuje naše procesy, a to vše při současném snížení faktoru neatraktivity vzhledu prezentovaných dat, který jsme vnímali dříve při používání formulářového vzhledu CRM".

Na náš partnerský profil designérů společnosti Zoho Canvas se můžete podívat zde.