Nové funkce Zoho CRM pro prodejní týmy

12.04.23 16:52 Od Milad

Zrychlete svůj prodejní proces pomocí Zoho CRM

Zoho CRM pravidelně přichází s novými funkcemi, v tomto článku bychom vám rádi představili nové funkce a vlastnosti pro podporu prodeje.

Vlákna e-mailu

E-maily jsou stále nejběžnějším komunikačním kanálem v obchodním styku.

Jedním z velkých vylepšení je to, že již nejste nuceni číst každou konverzaci se zákazníkem jako samostatný e-mail. Zoho CRM nyní podporuje zobrazení e-mailů ve vláknech. Můžete otevřít libovolný e-mail a jednoduše rozbalit připojený seznam e-mailů a zobrazit celou historii korespondence.

Souhrnná roll-up pole z přidružených záznamů

Když obchodní zástupci pracují se svými zákazníky, je výhodné mít k dispozici přehled klíčových záznamů o daném zákazníkovi, který jim pomůže stanovit priority a optimalizovat procesy. Souhrny roll-up polí umožňují uživatelům rychlý přístup k údajům, jako je celkový počet nevyřízených aktivit pro potenciálního zákazníka, kdy má být provedena další aktivita, a k podrobnostem na úrovni společnosti, jako jsou celkové dosažené příjmy, rozpracované obchody, ztracené obchody a další.

Podpora dílčích formulářů v e-mailových šablonách

Dílčí formuláře nabízejí velkou variabilitu při propojování informací v systému Zoho CRM.

Nyní bude možné do šablon e-mailů vložit libovolné dílčí formuláře jako tabulky a následně přidávat nebo odebírat řádky a sloupce z formulářů stejně jako u jakékoli jiné tabulky v aplikaci Zoho CRM.

Tyto nové funkce jsou postupně uvolňovány do uživatelských účtů, a pokud chcete tento proces urychlit, kontaktujte nás a my vám s tím pomůžeme.