Zoho CRM rozšiřuje možnosti zákaznických modulů a dalších funkcí již ve verzích Standard a Professional
Zoho CRM rozšířilo zákaznicky upravitelné moduly i pro edice Standard a Professional. Tato funkčnost uživatelům poskytuje větší flexibilitu a možnosti, jež byly dříve dostupné pouze ve vyšších edicích. Přidání vlastních modulů umožňuje uživatelům odemknout širší funkcionalitu, efektivněji spravovat data a plynuleji škálovat operace nad rámec předdefinovaných pracovních postupů.
Mezi klíčová vylepšení patří rozšíření upravitelných modulů na edice Standard a Professional, limity modulů již nejsou vázány na počet uživatelů a aktualizované limity pro jednotlivé edice.

Nově máte možnost využít v Zoho CRM nejen zákaznické moduly ale výrazně se i rozšiřájí počty modulů pro vyšší plány.
Cílem těchto aktualizací je umožnit podnikům lépe přizpůsobit Zoho CRM jejich specifické situaci a potřebám. Vlastní moduly lze použít k vylepšení procesů v oblastech, jako jsou předprodejní činnosti, popis potřeb zákazníků, přizpůsobení produktů nebo servisní podpory.
Nyní můžete v rámci Zoho CRM využívat plné možnosti přizpůsobení a úprav modulů.
Můžete snadno iniciovat vlastní akce a zefektivnit prodejní proces už od standardního plánu Zoho CRM.
Toto vylepšení bude k dispozici i pro stávající uživatele Zoho CRM. Pokud tedy používáte Zoho CRM v edici Standard nebo Professional, doporučujeme přehodnotit váš současný postup a využít tuto výkonnou funkci.
Pokud máte jakékoli dotazy týkající se těchto vylepšení nebo byste chtěli získat bezplatnou konzultaci ohledně vašeho současného způsobu používání, neváhejte se na nás obrátit s žádostí o pomoc.
Více informací o Zoho CRM a jednodušším CRM systému Zoho Bigin najdete ZDE.