Co je CRM systém a k čemu slouží?

CRM - Řízení vztahů se zákazníky, může být definováno mnohoznačně, podle toho co si od něj slibujeme. Co je ale CRM? Pro jedny to je strategie jak identifikovat, porozumět, spravovat a naplňovat obchodní potřeby svých potencionálních i stávajících zákazníků. Pro druhé to je systém, který pomáhá získávat různé informace z více oblastí tak aby poskytl kompletní (360ti stupňový) pohled na zákazníkovy potřeby a požadavky. Poskytuje různé možnosti jak řídit obchodní a marketingové procesy a jak pravidelně zákazníky oslovovat, poptávat nebo s nimi jinak přicházet do styku. V obou těchto případech, CRM systém pomáhá firmám budovat a upevňovat vzájemný vztah se zákazníkem.

Zoho CRM systém ve čtyřech funkčních a cenových variantách!

CRM systém - obrazovky

ZOHO CRM má možnost být svým rozsahem nastaveno tak jak se vám to bude hodit. Od jednotlivců, kteří mohou využít verzi CRM Zdarma (CRM Free nebo verze CRM pro neziskovky), přes menší pracovní skupiny, které nemají nároky na přizpůsobení se systému jim, ale využijí vnitřní nastavení CRM, tak jak jsou. Pro ty je vhodná verze Standard. Pokročilejší uživatelé využijí již automatizaci pracovních procesů, vlastní obchodní emailový klient nebo třeba propojení na další vnější aplikace. To umožňuje verze ZOHO Professional. Na vrcholu je pak nejvíce populární verze ZOHO CRM Enterprise. Je to CRM systém, který nemá limity. S umělou inteligencí, upravitelnou grafikou ovládání i šablon komunikace, zákaznickými portály, neomezenou vnitřní automatizací činností, okamžitou změnou lokalizace do jiného jazyka a napojením na další ZOHO aplikace, nemá konkurenci co do poměru cena/výkon. Více informací můžete také získat buď na české stránce zde nebo v anglickém jazyce na stránkách zoho.com v sekci CRM

CRM system - Canvas Obrazovka

Díky plně grafickému editoru Canvas, lze vytvářet plně grafické stránky, vizualizující potřebné údaje z různých částí CRM systému.
Uživatelé se pak na první pohled velmi dobře orientují v jednotlivých záznamech.

Zoho Bigin pro efektivní a jednoduchou obchodní práci!

CRM system Bigin Obrazovka

ZOHO BIGIN je zjednodušená a odlehčená verze ZOHO CRM. Neobsahuje nic, co není potřeba pro rychlou práci se zákazníky, příležitostmi nebo jednotlivými obchodními případy. Přesto ale má některé specifické funkce, které jsou pouze v nejvyšších verzích ZOHO CRM. Mezi ně patří email IMAP napojení ne emailové služby, automatizace vnitřních procesů, automatické notifikace nebo plnohodnotná mobilní aplikace. Cílem bylo nabídnout aplikaci, která bude zbavena veškerého nepotřebného balastu a naopak bude maximálně v souladu s každodenními obchodními praktikami a potřebami obchodníků, pracovních týmu a lidí pohybujících se v terénu. A to vše za bezkonkurenční cenu. Pro jednotlivce, kteří využijí pouze pro svoji osobní potřebu je aplikace zdarma. Pro pracovní týmy, které potřebují sdílet údaje, navzájem mezi sebou komunikovat a také využijí více funkcí a automatizačních procesů, nebo potřebují profesionální napojení na emailové služby, je za zcela bezkonkurenční cenu a to včetně výše uvedené plné offline mobilní aplikace. Více informací můžete také nalézt na stránkách ZOHO v sekci Bigin.

Další informace o Zoho CRM a Zoho Bigin můžete nalézt na tématické stránce Zoho CRM Systémy

Zoho Premium Partner
Certified Developer Associate