ZOHO BackStage - EVENTOVÝ PORTÁL

Event management software pro jednoduchou správu všech typů eventů a akcí. Ať už si připravujete vlastní firemní akce pro své zaměstnance, workshopy či konference pro zákazníky, večírek pro partnery nebo jste agentura, která nabízí profesionální event management systém, tohle řešení je pro vás. Vše co se týká zákulisí až po finální vzhled a prezentace. 


Od počáteční správy jedné nebo více akcí, přes profesionální návrh obsahu eventu, pozvání účastníků, řečníků nebo i sponzorů, návrh a prodej vstupenek - ticketing nebo správu registrací až po samotnou produkci na místě, fyzickou registraci účastníků čtečkami, online projekce prezentací a programu na mobilních zařízení, diskuzní fóra a hlasování a mnoho dalšího. 


Co je Backstage? Slovo, které mezi odborníky zdomácnělo a v překladu znamená zákulisí.  ZOHO Backstage tak vystihuje velmi trefně to, co od něj můžete očekávat ale nabízí mnohem více. Podívejte se dále na průvodce jednotlivými oblastmi tohoto eventového managementu nebo na video na konci této stránky

*Zoho BackStage je standardně bez české nebo slovenské lokalizace návštěvnického portálu, kterou poskytujeme na vyžádání.

Demo návštěvnického portálu

Zoho Backstage Demo Portál

4 hlavní funkční oblasti Zoho Backstage

Zoho Backstage Správa Portálu

1. Správa celého portálu pro všechny eventy

Eventový portál přehledně zobrazuje a umožňuje spravovat jednotlivé eventy nebo akce, každou zvlášť, náhledu na lokalitu - venue. Akce lze zakládat zcela nově nebo kopírovat a vytvářet tak jednoduše z již přednastavených šablon.
Slouží také k celkové správě uživatelů a členů týmů pro jednotlivé eventy, nastavení vlastního brandingu portálu, správy odesílacích adres a dalších celkových nastavení potřebných pro celý eventový portál, platných společně pro všechny spravované eventy.

Zoho Backstage Správa Eventů

2.1 Správa jednotlivých samostatných eventů - horní menu

Jednotlivé eventy nebo akce můžete spravovat jak z pohledu vnějšího světa, to jest kdo je v týmu, jaký je mechanizmus vstupu - ticketing nebo jestli neprodáváte vstupenky a distribuujete pozvánky. Jak bude vypadat fotogalerie, jaké skupiny účastníků pozvat, jak má vypadat komunikace na sociálních médiích. Můžete komunikovat s účastníky mailem i jinými zvolenými kanály.

Zoho Backstage Správa Eventů

2.2 Správa jednotlivých samostatných eventů - dolní menu

Zároveň můžete i spravovat kompletně obsah eventu, lokalitu, texty a jejich formátování, agendu, řečníky, sponzory, grafickou podobu a úroveň registrací nebo lístků. To vše, ať už jde o velkou akci nebo třeba jen business networking nebo workshop.

Zoho Backstage Produkce Eventů

3. Produkce eventů na místě

Třetí významnou funkčností je správa eventu na místě. Fyzické snímání kódu na vstupenkách nebo pozvánkách, které se děje z mobilních aplikací pro pořadatele. Sledování celkového průběhu registrace účastníků, průběh programu, jednotlivých prezentací, které se mohou odbavovat a promítat z tohoto portálu. Díky tomu mohou i všichni nepřítomní účastníci vidět live ve svých mobilních BackStage aplikacích průběh a po skončení prezentace si mohou stáhnout její verzi, pokud to umožníte. 

Zoho Backstage Mobilní Aplikace

4. Mobilní aplikace Zoho Backstage pro návštěvníky i pořadatele

Velkou předností jsou samostatné rozdílné aplikace. Návštěvníci si mohou uložit svůj výběr programu, přispívat do diskuzí, sledovat průběh prezentací pokud nejsou přítomni. Pořadatelé využijí svoji apku pro registraci vstupujících (čtečka QR kódu vstupenek), okamžitá oznámení účastníkům, sledování průběhu naplněnosti a postupu registrace a pod.