​Zoho One - firemní "operační" systém pro každou velikost

Zoho One - popis prostředí

Zoho One je firemní "operační" systém, který můžete spustit na jakémkoliv počítači, chytrém telefonu nebo tabletu. Bez ohledu na to, zda používáte Windows, Android nebo IOS, stačí připojení na internet a prohlížeč nebo mobilní apka. Se zabezpečením na úrovni bankovního standardu, máte vždy kompletní přístup ke všem informacím, údajům a procesům ve vaší společnosti, správě uživatelů, kontrolu nad sdílenými daty a vše co dnešní firmy nebo pracovní skupiny potřebují.

Neomezuje vás to, že máte obchodní tým, výrobu, skladování, spravujete lidské zdroje, řídíte marketingové kampaně, prodáváte na internetu, sdílíte se zákazníky vzájemně údaje, schvalujtete dokumenty nebo požadavky v rámci firemních procesů, pořádáte videokonference nebo prezentujete online.
To vše máte v rámci jednoho prostředí k dispozici a to pro všechny uživatele ve firmě, bez jejich omezení.
A kdykoliv potřebujtete něco dalšího, co si vaše práce žádá, stačí potřebnou funkčnost zapnout nebo vypnout, případně něco hodně specifického jednoduše dotvořit v "low code" programovací platformě.

Zoho ONE pokrývá všechny firemní činnosti díky více jak 50ti aplikacím, které umí být využity zcela samostatně ale jejich největší předností, že je lze propojit dohromady do jednoho firemního "operačního" systému.
Plná verze Zoho One na zkoušku

Profesionální komunikace

Zabezpečený email
100GB limit na schránku
1GB limit na přílohu emailu
Video konference pro 100 účastníků
Delegování schránky

Bezkonkurenční cena

Od 37 EUR na uživatele měsíčně

Uživatele lze kdykoliv "vypínat" a "zapínat"

Lokální podpora ze strany PFC Group 

Vše v jednom balíku

Více jak 50 aplikací
0,5TB úložiště na uživatele
50GB na jeden soubor

Bankovní bezpečnost

Volba z více způsobů zabezpečení

Push mobilní notifikace, OTP SMS, Yubi-key, OTP Authenticator

AES-256 šifrování

ISO 27001, 27017 a 27018 bezpečnostní standardy 


Hlavní funkční oblasti Zoho One

Jednoduchá administrace

Nastavit nového uživatele a přiřadit mu potřebnou aplikaci zvládne i laik. Pokud ale vyžadujete pokročilá nastavení, jsou také k dispozici, včetně dálkové správy PC a mobilních zařízení, pokročilé bezpečnostní politiky pro jednotlivé skupiny a pod.

Sdílené pracovní údaje

Kalendáře, úkoly, emaily, soubory a další informace jsou sdíleny nejenom v aplikacích ale i centrálně podle oprávnění uživatele.  Soubory můžete sdílet s externími uživateli, které lze i zvát do komunikačních skupin.

Umělá inteligence

AI nejen pro odhalování nestandardních výskytů údajů nebo odhadování budoucích trendů ale například i při fulltextovém vyhledávání přes všechny aplikace. Už nikdy se vám nestane, že nenajdete  hledaný email, soubor nebo jiný obsah.

Okamžitě dostupné aplikace

Více jak 50 aplikací, pokrývajících kompletně vaše potřeby pro Obchod, Marketing, Zákaznická podpora, Online komunikace, Vzájemná spolupráce, Administrativa, Finance, Provoz firmy, Lidské zdroje (HR), Automatizace a firemní procesy, Legislativa

Okamžitá rozšiřitelnost

Celý systém, pokrývající veškeré vaše potřeby máte možnost využívat již od 37Eur měsíčně (na jednoho uživatele). Bez nutnosti serverů, dalších programů, hardware a pod. Stačí pouze připojení na internet a osobní PC nebo SmartPhone.

Uživatele lze kdykoliv přidávat nebo ubírat.

Automatizace procesů

Truly it was a great journey, and in it I met with many, whom to know was to love but whom never could I see again; for life has.


Zoho Advanced Partner
Certified Developer Associate