Výzvy elektronického obchodování

30.11.22 08:14 Od Rafiullah - Komentáře
Výzvy elektronického obchodování

Krisztian Farkas, technologický ředitel společnosti Pro Futuro Consulting, se pro Teleinfo24 vyjádřil k tomu, jak pomoci zlepšit služby zákazníkům.


Mimo jiné řekl: Proces vyřizování požadavků spotřebitelů by měl jasně identifikovat odpovědné osoby a usnadnit přístup ke sledování průběhu vyřizování žá...

Zoholics a Inspire setkání 2022

02.10.22 12:51 Od Erik - Komentáře
Zoholics a Inspire setkání 2022

Zástupci PFC Group z Čech, Maďarska, Polska, Slovenska a Rumunska se sešli na partnerském setkání Zoho Inspire 2022. Setkání celé EU partnerské komunity a reprezentantů Zoho proběhlo v Utrechtu 28.října a bylo plné inspirativních informací a zajímavých setkání.

Obdobná setkání se konala v průběhu zář...

Zoho CRM nyní umožňuje používat DataPrep ve verzi Beta

26.08.22 13:09 Od Olda - Komentáře
Zoho CRM nyní umožňuje používat DataPrep ve verzi Beta

Vybraným zákazníkům, kteří používají Zoho CRM, Zoho nyní umožňuje používat beta verzi nástroje pro kontrolu kvality dat. Ten může výrazně zlepšit konzistenci dat, zjednodušit vyhledávání duplicit a nabízí mnoho dalších pokročilých nástrojů, které uživatelům poskytují větší kontrolu nad jejich daty.

T...

Bigin znamená začátek

27.04.22 07:00 Od Erik - Komentáře
Bigin znamená začátek
Zoho CRM systém Bigin je jednoduchý, týmový nástroj pro sledování průběhu obchodu. Ideální náhrada excellu, lokálních CRM napojených na Outlook nebo písemných poznámek a zápisů. S mobilní aplikací vás bude provázet kdekoliv.
Následující