Výzvy elektronického obchodování

30.11.22 08:14 Od Rafiullah

Funkční systém pro správu požadavků zákazníků je základem zákaznického servisu v elektronickém obchodě, kde záleží na rychlé a účinné reakci na problém.

Krisztian Farkas, technologický ředitel společnosti Pro Futuro Consulting, se pro Teleinfo24 vyjádřil k tomu, jak pomoci zlepšit služby zákazníkům.


Mimo jiné řekl: Proces vyřizování požadavků spotřebitelů by měl jasně identifikovat odpovědné osoby a usnadnit přístup ke sledování průběhu vyřizování žádostí a stížností. Proto by měl účinný systém pro řízení tohoto procesu umožnit nastavení oznámení více způsoby, mít účinný systém oznamování, zavést kategorizaci a seskupování oznámení a automatizaci opakujících se činností. Systém by měl také poskytovat možnost integrace s dalšími programy používanými společností a měl by být dostatečně flexibilní, aby se přizpůsobil používaným procesům workflow.

Proto se vyplatí vyzkoušet aplikaci Zoho Desk, která je známá svým bezproblémovým zpracováním požadavků: Demo účet Zoho Desk