Nová verze Zoho Bigin - CRM pro malé a střední firmy

27.03.23 08:32 Od Erik - Komentáře
Nová verze Zoho Bigin - CRM pro malé a střední firmy
Bigin nabízí jednoduchý, ale výkonný CRM bez vysokých vstupních bariér a nákladů. Menší firmy jednoduše nemohou spravovat více nástrojů pro práci se zákazníky nebo si dovolit robustnější řešení kvůli omezeným zdrojům a rozpočtům. Frustrující je, že mnohá řešení CRM dostupná pro malé podniky nabízejí...

Používání ChatGPT v ekosystému Zoho

08.03.23 22:06 Od Erik - Komentáře
Používání ChatGPT v ekosystému Zoho

Umělá inteligence je dnes na vzestupu a způsobuje revoluci v naší práci, ale není se čeho obávat. ChatGPT je aplikace, která využívá strojové učení ke konverzaci s lidmi a odpovídání na otázky prostřednictvím textových zpráv. Od spuštění aplikace ChatGPT v listopadu 2022 její popularita jen roste a ...

Zoho podporuje integraci s Daktela

23.01.23 16:45 Od Erik - Komentáře
Zoho podporuje integraci s Daktela
Integrace PhoneBridge umožňuje používat telefonní systém Daktela VoIP v aplikacích Zoho, jako jsou CRM, Desk a další.

Digitální transformace pomůže přežít recesi

14.12.22 16:18 Od Erik - Komentáře
Digitální transformace pomůže přežít recesi

Doporučení pro firmy hovoří především o snižování výdajů, zejména těch nehospodářských. Jak toho ale dosáhnout a zároveň zvýšit efektivitu provozu? S pomocí přichází digitální transformace. Jak se může projevit? Zavedením cloudových řešení, automatizací a využitím snadno přizpůsobitelných řešení Saa...

Výzvy elektronického obchodování

30.11.22 08:14 Od Erik - Komentáře
Výzvy elektronického obchodování

Krisztian Farkas, technologický ředitel společnosti Pro Futuro Consulting, se pro Teleinfo24 vyjádřil k tomu, jak pomoci zlepšit služby zákazníkům.


Mimo jiné řekl: Proces vyřizování požadavků spotřebitelů by měl jasně identifikovat odpovědné osoby a usnadnit přístup ke sledování průběhu vyřizování žá...

Předchozí Následující